امکان طرح شکایت اینترنتی از عملکرد اپراتورها توسط مشترکان

مردم می بایست در اقدام نخست، شکایت خود را در خصوص سرویس های ارایه شده به اپراتورها ارایه دهند و اپراتورها موظفند در کوتاهترین زمان ممکن به آن ها پاسخ دهند.

مهندس حسن رضوانی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت وگو با واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات ضمن بیان این مطلب ، اظهار داشت: اپراتورها بر اساس مفاد پروانه خود موظفند ساز و کاری را به منظور پاسخگویی به شکایات مطرح شده از سوی مشترکان فراهم کنند.
وی افزود: بر همین اساس مشترکان می توانند برای مطرح کردن شکایات خود از نحوه سرویس دهی اپراتور، به دفاتر مشخص شده از سوی این اپراتورها مراجعه و شکایت خود را مطرح کنند.
وی خاطر نشان کرد: مشترکان می توانند در صورت عدم دریافت پاسخ مناسب ، شکایت های مد نظر خود را به سازمان تنظیم مقررات ارایه دهند تا در کوتاهترین زمان ممکن بر آنها رسیدگی شود.
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات تصریح کرد: اپراتورها موظفند علاوه بر تقویت بحث رسیدگی به شکایات، با بالابردن توان خود در حوزه پاسخگویی به مشترکان، شکایت های احتمالی را به حداقل برسانند.
وی با اشاره به نحوه رسیدگی به شکایات در سازمان تنظیم مقررات تاکید کرد: مشترکان می توانند شکایت های خود را در خصوص نحوه فعالیت اپراتورها به صورت حضوری و غیر حضوری به سازمان تنظیم مقررات ارایه کنند.
حسن رضوانی گفت: بر همین اساس مشترکان می توانند از طریق سایت رسمی سازمان تنظیم مقررات به نشانی  WWW.CRA.IR شکایت های خود را ارایه کنند.
وی ادامه داد: شکایت های مطرح شده در مناطق مختلف سازمان توزیع می شود تا به سرعت پاسخ لازم تهیه و به مشترکان ارایه شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مديريت محتواي درگاه خدمات الكترونيكي ايران منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • متن تشخیص هویت Refresh CAPTCHA Refresh CAPTCHA