تغییر خط ارتباط با مشتری رجاء

سامانه اطلاع رسانی و ارتباط با مشتری 139 شركت قطارهای مسافری رجاء در تهران به شماره 1539 تغییر یافت.

به نقل از روابط عمومی شركت قطارهای مسافری رجاء ، افزود: شهروندان گرامی در تهران از روز دوشنبه هفتم آذر ماه جاری برای كسب اطلاعات مربوط به سفر با قطار می‌توانند با شماره 1539 تماس حاصل كنند.

بر اساس اطلاعیه شركت رجاء بعد از تغییر خط ارتباط با مشتری این شركت در تهران، شماره مذكور در سایر نمایندگی‌های رجاء در استان‌های كشور نیز به مرور به 1539 تغییر پیدا كرده كه اطلاع‌رسانی آن از طریق هر نمایندگی انجام می‌شود.

واحد ارتباط با مشتری شركت قطارهای مسافری رجاء هر گونه اطلاعات مربوط به ساعت ورود و خروج قطارها، توقف‌های طول خط، وضعیت سیر قطارهای مسافری، نام ایستگاه‌های بین راهی، اطلاع رسانی پیرامون كیفیت، سازمان و بهای بلیت قطارهای مسافری، موجودی بلیت و ارائه لیست مراكز فروش بلیت قطار بر اساس نزدیكی به محل اقامت یا كار و با ارائه نشانی و شماره تلفن را به هموطنان ارائه می‌دهد.

این واحد همچنین اطلاع رسانی پیرامون قطارهایی كه بنا به دلایلی وفق مقررات مشمول پرداخت خسارت شده‌اند، تشریح و ارائه توضیحات لازم پیرامون رویه و مقررات جاری شركت متبوعه، دریافت پیشنهادها، انتقاد‌ها و شكایات مردمی و ارائه پاسخ‌ لازم به تماس گیرندگان بعد از طی مراحل رسیدگی را انجام می‌دهد.

پاسخ‌گویی در واحد ارتباط با مشتری شركت قطارهای مسافری رجاء ( 1539 ) بر اساس اطلاعات دریافتی از واحدهای شركت بوده و همچنین اطلاعات مربوط به پیش‌فروش‌ها و برنامه حركت قطارهای مسافری كشور نیز مطابق با اطلاعات اخذ شده از سوی راه‌آهن ج.ا.ا است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مديريت محتواي درگاه خدمات الكترونيكي ايران منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • متن تشخیص هویت Refresh CAPTCHA Refresh CAPTCHA