فاز دوم نرم افزار الكترونیك اجرای مفاد اسناد رسمی اجرا می شود

رییس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور گفت: فاز دوم نرم افزار الكترونیك اجرای مفاد اسناد رسمی به زودی اجرایی خواهد شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاك كشور؛ احمد تویسركانی در جلسه شورای سیاستگذاری این سازمان از تلاش های انجام شده در زمینه راه اندازی نرم افزار جامع اجرا در سطح كشور و آثاری كه این امر در تسهیل امور و افزایش دقت و سرعت كار داشته است، قدردانی كرد.
وی بر توانمند سازی و استفاده حداكثری از ظرفیت ادارات اجرا تأكید كرد و گفت: علیرغم صراحت قانون و ظرفیت های بالای اجرای ثبت، هنوز به دلایل گوناگون این ظرفیت در جامعه ناشناخته مانده و باید با برنامه ریزی مناسب در این زمینه تلاش شود.
رییس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور ضمن قدردانی از تلاش مدیران و دست اندركاران اجرای طرح الكترونیك اسناد رسمی در كشور نیز گفت: اجرای این طرح كار بزرگی است و آثار عظیم آن در آینده ظهور و بروز خواهد كرد.
طرح ثبت آنی در دفاتر اسناد رسمی كشور از اواخر شهریورماه امسال در سراسر كشور آغاز شد.
تویسركانی یادآور شد اجرای این طرح روز به روز در جهت ارتقاء قرار دارد و آمارهای برخط، حاكی از كار آمدی سیستم است.
وی گفت: كار در شرایط ایده آل و با حداكثر امكانات هنر نیست بلكه شناسایی ظرفیت های موجود و استفاده حداكثری از آن، هنر مدیریت است.
تویسركانی در تبیین نقش مدیریت در هدایت و راهبری امور گفت: مدیریت لفظ عامی است كه از جهات مختلف دارای نقش، وظیفه و كاركرد است و از شمول و فراگیری مختلفی برخوردار است.
رییس سازمان ثبت اسناد و املاك كشورافزود: توجه به همه ابعاد مرتبط با امر مدیریت دارای اهمیت است و تأثیر بسزایی در پیشبرد امور دارد و شناسایی ظرفیت های موجود در ابعاد مختلف نیروی انسانی، تجهیزات و امكانات و ظرفیت های فرا دستگاهی از اهمیت و نقش بیشتری برخوردار است.
وی گفت: تغییر شیوه ها و جایگزینی فرآیندها از سنتی به نوین به قصد شفاف سازی ، تسریع امور و افزایش بهره وری است و نیروی محركه تحقق این سیاست ها، نیروی انسانی متعهد و متخصص است كه منجر به ارائه خدمت می شود.
تویسركانی فاصله افتادن بین بدنه اجرایی و مدیریتی هر سازمانی را آفت آن سازمان و مختل كننده اجرای سیاست ها و برنامه ها دانست و تأكید كرد: مدیران باید همواره بر عملكرد زیرمجموعه، نظارت داشته باشند و روحیه مطالبه گری و مطابقت مستمر خروجی كار و هزینه های انجام شده را در خود تقویت كنند.
معاون رییس قوه قضائیه با تأكید بر این كه تمامی اقدامات سازمان ثبت اسناد و املاك در بهره گیری از شیوه های جدید ارائه خدمات به مردم به منظور افزایش رضایتمندی آنان و دقت و سرعت بیشتر در انجام كار است، گفت: بخشی از امور روزانه تمامی مدیران باید به ارزیابی این امر در سطوح مختلف اختصاص داشته باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مديريت محتواي درگاه خدمات الكترونيكي ايران منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • متن تشخیص هویت Refresh CAPTCHA Refresh CAPTCHA