افزایش کیفیت خدمات توسط اپراتورهای تلفن همراه

بر اساس گزارش های موجود، کیفیت ارایه خدمات ارایه شده از سوی اپراتورهای تلفن همراه در سطح کشور در ماه گذشته نسبت به تیر ماه سال جاری بهبود داشته است.

مهندس حسن رضوانی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در حال حاضر، ضریب نفوذ تلفن ثابت از سوی اپراتور اول 34 درصد و ضریب نفوذ تلفن سیار واگذار شده از سوی این اپراتور، 54 درصد است.
وی افزود: بر اساس مستندات موجود و همچنین آمارهای ارایه شده از سوی اپراتورهای تلفن همراه در کشور، پوشش جمعیتی همراه اول 93 درصد و پوشش جمعیتی اپراتور دوم 79 درصد است که هر دو اپراتور توانسته اند تعهدات موجود در پروانه را عملیاتی کنند.
وی خاطر نشان کرد: همچنین بر اساس این گزارش، شاخص های "میزان مکالمات قطع شده" و همچنین "تراکم کانال های ترافیکی" در سطح شهر در تلفن های سیار اپراتور اول، بر اساس مفاد پروانه از وضعیت مناسبی برخوردار است.
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات در خصوص کیفیت ارایه خدمات از سوی اپراتور دوم نیز گفت: اپراتور دوم نیز در برخی شاخص ها نظیر میزان مکالمات قطع شده، تعهدات خود را نسبت به مفاد پروانه اجرایی کرده است.
وی با بیان این مطلب که مشترکان و کاربران می توانند شکایت های خود را در خصوص نحوه ارایه سرویس از سوی اپراتورها به سازمان تنظیم مقررات ارایه کنند، تصریح کرد: بیشترین شکایت های مطرح شده از سوی مردم در طول ماه گذشته، مربوط به مزاحمت های تلفنی بوده است.
حسن رضوانی در خصوص دفاتر خدمات ICT شهری و روستایی نیز تأکید کرد: با تلاش های صورت گرفته، طرح آمایش دفاتر پیشخوان دولت در سطح کشور آماده شده و جهت طی مراحل بعدی به ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت ارایه شده است.
وی ادامه داد: همچنین فرم ارزیابی کار گروه های استانی جهت انتخاب کار گروه برتر نیز تدوین و به مراجع ذی صلاح ارایه شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مديريت محتواي درگاه خدمات الكترونيكي ايران منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • متن تشخیص هویت Refresh CAPTCHA Refresh CAPTCHA